Friday, December 17

Pada Suatu Hari....Kisah Kucing

Pada suatu hari.....1 ekor kucing telah aku jumpai....KESIAN ku lihat keadaan si kucing tu.Daif sgt2...erm..haruskah aku menyelamatkan anak kucing tu? Toit...Lalu.....aku bawa lah balik anak kucing tu.Aku mandikan,syampu kan ,dan aku beruskan gigi kucing tu..pada kiraan matematik yg aku belajar (aljabar linear) kucing ni tentu dah seminggu xgosok gigi.Kuningnya mengalahkan kuning jagung Pak Aris jer...

Dah WANGI,dah COMEL....tentulah aku suka..jadi terfikir difikiran ku ni...nama yang sesuai diberi kpd si anak kucing ni.... Jeng..jeng..jeng..terpandang aku pada botol ubat saki perut....CIKE'TEON.Best plak nama ni...Sedap tak nama ni...Manja2 kan nama ni,lemak2 merdu jer bila aku panggil kucing ni CIKE'TEON.....meow..meow...aku juga panggil dia TEON...nama manja tu....hehe..sekarang aku dah ada MASKOT....

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pada suatu hari, 2 kali aku menjerit panggil Cike'teon. Kalo dah dapat mengadap TV alamat lah panggilan aku tak disahutnyer....lainlah time tu dia lapar...sekali jer aku panggil,berkali2 dia menyahut..MEOW..MEOW..MEOW.........MEOWWWW......

Kali ni aku panggil masih tak ada sahutan...jeng..jeng..jeng aku mengendap dlm bilik rupenya dia sedang asyik melayari internet...cit...

No comments:

Post a Comment